Hej hopp

Jag har verkligen ingen motivation what so ever att skriva något alls, uppsatser, blogg etc etc. Inte bra nu i sista krafttaget i högstadiet. Jaja, ska försöka klirra ihop de jag behöver lämna in. Fick iallafall MVG på en "göra-på-natten-innan-inlämning-när-man-haft 1½-månad-på-sig-att-göra-klart" uppgift, wiie! Det ger lite (observera lite) motivation att skriva det jag måste.

Lite roligare grejjer, då. Idag köptes "Twilight" in!! Så den ska jag se på imorgon (har ju tyvärr inte tid ikväll, buhu...). Har faktiskt inte hittat något roligt att göra på Valborg, och min mamma kommer mer eller mindre döda mig om jag rymmer iväg till någon fest. Men men, det är inget fel på Twilightkväll heller. Speciellt inte eftersom jag kommer vara ensam hemma. Mys!

Köpte idag också lite mer grejjer, t.ex. en avslutningsklänning att ha på examen. Älskar den!  Sen blev det 2 stooooora t-shirtar från Stadium som ska få agera sov t-shirt.

Nej, nu börjar jag få panik på mig själv, tillbaka till plugget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0