Hurtbulle

Tjo, idag mellan 9-14,30 har jag gått 15234 steg, haha. Helt slut i benen. Vi hade nämligen orienteringsdag idag och jag vet inte hur långt vi var ute och gick. Jag och Linda sedan i slutet, phu, som vi sprang/gick/klättrade för att hitta de där jävla kontrollerna. Vi hittade ändå 9 kontroller (jag lovar, det är ganska mycket att hitta 9 på en timme.....) och sprang sedan hela vägen tillbaka när vi var vid det 11 kontrollen. Vad kan det vara 3-4 km? Påväg tillbaka till "the camp" (springandes *pust*) pratade vi med Anwar och Oliver om politiken, hahaha. Helt körda xD<3

Riktigt bra dag faktiskt, trots att det var skitkallt och småregnigt. Det var iallafall kul! :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är duktigt!!

Jag var uppe tidigt (för att vara Nina) och gick runt sjön med Ebba, så hurtigt så ;)

2009-04-22 @ 12:31:32
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0