Turn it up!

Så var lovet och påsken över. Vet att jag varit riktigt dålig på att blogga det senaste men förra fredagen kom lilla Ottilia hem till mig och bodde här tills på onsdagen, sen kom mormor och morfar och tog över mitt rum och åkte idag så här har det varit fullt hus hela veckan. Inget skolarbete har blivit gjort heller tyvärr, tiden har inte räckt till..

Nu sitter jag iallafall på mitt rum med ont i halsen, huvudvärk och fryser. Härligt eftersom det är skola imorgon igen.... Jaja, "kurerar" mig med lite skolarbete och Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama. Vad skulle jag gjort utan Spotify??

Ska skriva ett SV-arbete om New Moon (När länge jag hör din röst) som jag satsar på MVG på. Phuu, detta kommer bli en lång kväll... Har typ 4 arbeten som ska in tills fredag, herregud... Magkattar på ingång...

Aja, nu ska jag gräva en grav åt mig själv eftersom jag inte kommer bli klart med allt tills fredag, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0