Äntligen helg

Så var det äntligen fredag och helgen är här! Vaknade upp imorse jättetät i näsan, rinnande ögon, ont i halsen och feber. Kunde inte prata eller något. Såfort jag klev ur sängen började huvudet snurra. Mamma fick ringa skolan och sjukanmäla mig ännu en dag *suck* Jag vill inte vara sjuk, vad tjänar man på det liksom?

Hela morgon (kunde inte somna om) har jag kollat på Sagan om ringen 2, lyssnat på musik och gjort allmänt non-doing. Måste snart pallra mig ner till stan för att ta en buss till stallet, hästen sköter inte sig själv hur sjuk man än är förstår ni... Ni med hästföräldrar, var glada! Mina vill kunna hjälpa till men de kan ju ingenting om hästar och hästskötsel. Även om pappa är uppfödd på hästgård med massa hästar och faktiskt (påstår han) kunde rida riktigt bra en gång i tiden så litar jag väl inte helt heller på att de gör rätt, haha. Så de skulle nog sluta med att jag fick åka upp ändå för att se så de inte glömt något...

Nej, nu får jag skynda mig ner till stan, ska träffa upp Carolina och köpa en kaffe till min stackars hals.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt med helg! Jobbigt att förkyldningen aldrig ger sig. Du får hälla vatten i näsan med en såndär vattenkanna. ;)

2009-02-27 @ 18:12:43
URL: http://lozzan.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

2009-02-28 @ 12:55:57
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0