Dåligt humör

Usch, jag fungerar verkligen inte som människa när jag får för lite sömn. 06,30 fick jag släpa mig upp i morse för att åka till stallet och göra i ordning allt innan Johanna (equiterapeut) skulle komma och göra Kruts behandling. Åter igen så var han väldigt mycket bättre, väldigt skönt :D Han har ju varken ont eller något men vi får se upp så att han inte får tillbaka den förvridna muskeln. Nu ska han iallafall stå till på Söndag, sen får jag börja rida igen.

Men iallafall, när vi var klara med Krut kom mamma och hämtade mig och körde hem. Påväg hem stannade vi till på en kinarestaurang och åt lunch (mums!) innan mamma släppte av mig på ICA för att handla lite medans hon körde tillbaka till jobbet. Plockar åt mig det jag ska ha och ska betala med mammas ICA-kort. Men de funkar inte, kassan har ingen kontakt med ICA banken så jag måste uppvisa ID vilket jag såklart inte har med mig. Lämnar varorna bakom kassan och får gå hem för att hämta pengar. Väl hemma kommer jag på att plånboken är kvar i stallet så jag har inte ett öre på mig. Så mina varor är kvar i affären och jag är sjuuuukt irriterad över detta. Gah!

Imorgon blir det godisinköp och plocka ut pengar inför GÖTEBORG HORSESHOW! Ska då få träffa Sandra för första gången (:D<3) och hejja på Becca från klubben som tävlar GP-ponnyn. Ska bli sjuktkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0