Fredag den 13

Oturdagen är inne, detta bådar inte gott för Sofia Enarsson, den otursförföljde och något klumpiga tonåringen. Ska strax dra på mig lite kläder (sitter här i kläderna jag sov i, tights, mjukisbyxor, t-shirt och adidashoodie, ja, det var VÄLDIGT kallt i natt :S) och sedan bege mig ner på stan för att hoppa på bussen till stallet tillsammans med Carro. Vi har ju studiedag idag, såååå skönt!

Vädret bådar dock gott, ca 10 cm snö och strålande solsken, -5 grader. Riktigt härligt. Blir nog en lång skrittur idag, första gången jag rider på Krut sedan förra tisdagen. Ska bli skojj! Hoppas bara hästen kan hålla sig i skinnet, haha. :P

Har något otursamt hänt mig då än? Nej, faktiskt inte, och det skrämmer skiten ur mig, haha. :D Så troligtvis så laddar livet upp med något riktigt otäckt som ska hända mig och inte en väldigt massa smågrejjer som förra gången. Får se sen ikväll om jag överlevt dagen ;)

En ny design ska de bli också, blev inge nöjd alls med den som är nu så ikväll får ni kika in på den nya. Denna med temat vad jag älskar mest. De kan ni ju klura på vad det betyder.... (a) Haha, fast de vet ni nog xd

Hursomhelst, trevlig dag på er allihopa och hoppas ni klarar er utan att något fasansfullt inträffar haha :D tjiing!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Var glad att du inte har blivit förföljd av otur. Själv hittade jag en pappers/tygbit i en godis för en stund sedan..euw

2009-02-13 @ 21:34:55
URL: http://lozzan.blogg.se/
Postat av: Tilla

Hoppas att din dag var bättre än min! Ska snart sticka till stallet igen och kolla till min lilla häst. Tror att vi håller på att ta över din (o)tur nu :S

2009-02-14 @ 00:34:12
URL: http://stillgoingstrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0