God Kväll =)

Mår fortfarande usligt, fryser och har en fruktansvärd huvudvärk. Ont i knät har jag också fått nu, börjar bli riktigt trött på att aldrig må 100... Äter ju massa kosttillskott för mitt imunförsvar, det fungerade i början men inte nu längre så nu får jag leta efter något nytt *suck*

Har varit ett sväng i stallet iallafall, blev longering idag. Borstade även väldigt länge, Krutan njöt :D

Har inte så mycket mer intressant att säga, sitter nu i soffan och tittar på min inspelning av Oscargalan tillsammans med mamma som ville se.

Ska snart sova tror jag allt, har sovit så himla dåligt på sistone. Håller tummarna för att min kropp tillåter mig att gå till skolan i m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0