Måndagen är över

Denna dagen spenderades i stallet, åkte upp vid 12 och åkte hem 5. Red Krut i lilla ridhuset, tänkte rida på ett fält men blev aldrig av, orkade inte. :P Sunny fick sig en långtur, eller ja, turen som brukar gå på ca 1 ½ timme med Krut gick på 1 h med Sunny, haha. Faan, vad pigg han var, helt galen!! Tacka vet jag martingalen idag, annars hade jag aldrig fått stop. Sunny körde upp huvudet och sprang som en idiot, fast jävlar vad kul det var. Älskar när hästarna är sånna. ^^

När jag kom hem kom Lovisa och Ida förbi. Ida stannade i typ 5 minuter (haha) och Lovisa i 2 ½ timme innan de gick igen och nu har jag fått lite köttfärssås i magen och ska se på The Island nu som går på 9:an.

Tänkte visa lite bilder från dagen men min mobil vill inte samarbeta med mig så det får bli imorgon istället.



Ottilia - Jag måste hålla med, börjar bli trött på språket och handlingarna i Horizons, det matchar inte med de riktiga karaktärerna. Men jag kan inte låta bli att läsa ändå, måste fördriva tiden med något. ^^

Kommentarer
Postat av: Tilla

Tips på bra tidsfördriv:

-tänk ut hur du ska lära mig spela piano

-läs något bra, som tex. Wuthering Heights <3 eller romeo and juliet

-se en bra film, just nu vill jag se 'under toscanas sol' och 'fried green tomatoes'

-ring och prata med mig

-gå ut på fotopromenad

2009-02-16 @ 22:25:55
URL: http://stillgoingstrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0