Överlevare

Yes, jag klarade gårdagen med bravur! Inte en enda vurpa, blåmärke, besök på akuten eller liknande blev det. :D Missade inte heller bussarna jag skulle med, eller ja, den ena kom aldrig (den var försenad) så jag gick ner till stan istället men det räknas inte riktigt. ;) Även hästen höll sig i schack under nästan hela ridturen.

Sänder en tanke till Ottilia som inte var lika lyckosam igår :( Krya på dig Aiakos och se till att bli bra fort!

Sitter nu här hemma med datorn i knät i uterummet och myser. Tänkte skriva ett inlägg om världens härligast ridtur senare.

tjiing!

Kommentarer
Postat av: Tilla

Haha, han är typ lite bättre nu. He's on drugs you know ;) Men nu är det jag som snart går i taket. Det var inte korsförlamning, utan nu lutar det mer åt en kraftig sträckning eller så är det hans dåliga knä som blivit värre, och det vill vi inte ska hända. Hellre korsförlamning än att hans knä är värre... ajja, strunt samma, Idag är det alla jävla hjärtans dag. Puss på dig!

2009-02-14 @ 18:19:46
URL: http://stillgoingstrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0