Sank yo Heath

Så var galan över, såg inte hela utan spelade in en stor del av den, men hann se Robert Pattinson LIVE när han presenterade de mest romantiska filmerna 2008. Gaaah, man blev helt "dazzlad" i soffan.

Get ready to be dazzled.



Heath Ledger vann sin Oscar, postum. Det var de enda rätta, han förtjänade sin mer än någon annan där inne. Nästan alla superkändisar i publiken grät under Heath's pappa, mamma och systers tacktal. Ingen kunde undgå att bli rörd.

Kvällens snyggaste klänning var without a doubt Nathalie Portmans rosa skapelse. Helt lovely. (wow, vad jag låter som en sablans modebloggare... :3) Vi (jag, Ottilia/lethal_smile, Nina/ninsan, Lisa/BasicLisa och en till) satt inne på MSN och blev tokiga varje gång Rob visades i TV:n och betygsatte alla fina (och mindre vackra) klänningar.



Och kvällens host, Hugh Jackman, var fantastisk! Underhållande, rolig och helt perfekt som Oscar underhållning. Sen är han ju riktigt snygg med, det är ju ett plus. ;D



Och det bästa på hela galan, den lilla kinesen som vann en Oscar för bästa animerade kortfilm. Sank yo! :D

Galans bästa tacktal


*jag vet att det inte är det bästa sättet att kurera sig genom att vara uppe halva natten men 3 koppar kaffe mellan 21-23 som lindring mot huvudvärk gjorde det omöjligt att sova. Frös också som en tok o hade feberfrossa...*

Tack för mig :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jäklar vad blek han är! (Ska jag säga, efter en lång vinter finns det väl inte någon färg kvar på mig heller, hehe)

2009-02-23 @ 14:58:20
URL: http://lozzan.blogg.se/
Postat av: Robert Pattinson Crew

håller med, robert var riktigt snygg inatt!

2009-02-23 @ 15:30:25
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Robert Pattinson Crew

robert var riktigt snygg!

2009-02-23 @ 15:30:44
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Tilla

Jag vill se "Heath's" tacktal. Han förtjänade verkligen det priset, så synd att han inte kunde ta emot det själv. Får försöka hitta det på YT



Sank yo!

2009-02-23 @ 16:27:48
URL: http://stillgoingstrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0