Söndag

Ännu en vecka har gått, wow, var det verkligen 8 v sedan det var nyår? Helt ofattbart... Tiden går så fort nu när man går mot ljusare tider och sommaren kommer med stormsteg.

Så vad har jag gjort på min söndag, ja, inte mycket. Åkte upp till stallet vid 10 och skulle dona iordning allt (mocka, hö etc) innan jag red ut var de tänkt så jag släppte ut hästarna med en gång. När jag mockat skulle jag fylla på med en torvbal som jag slet med i en timme för att få sönder. Skiten var ju stenfryst. Jag satt tillslut med händerna och försökte få isär. Tjena vad dåligt humör jag var på då, haha.

När jag äntligen var klar så stötte jag på Jacob så vi bestämde att rida ut ihop. Hästarna skötte sig utmärkt och var riktigt pigga, hihi. En väldigt härlig tur trots bristen på sol.

Nu har jag kommit hem, tagit en varm och lång dusch och ska nu äta lite och läsa mer av Horizons. Fryser som en katt och är säkert påväg att bli sjuk, toppen nu när jag ska ha både Sunny och Krut i veckan och rida bägge. Blir inte heller någon filmkväll hos Lovisa :( Men, men, jag får kurera mig och bli frisk istället...

Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa :D

Kommentarer
Postat av: Tilla

Vad är grejen med Horizons? Jag fattar inte det. Jag läste lite, men det blir ju bara fel eftersom att den "riktiga" historien inte är sådan. Då får man ju liksom fel uppfattning! Det kanske bara är jag, men hade alla karaktärerna haft andra namn och likheterna med den andra historien inte varit så tydliga så hade den säkert varit helt ok, till och med bra..

2009-02-16 @ 16:37:41
URL: http://stillgoingstrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0