220309

God, eh, förmiddag! :D

Så var helgen nästan slut, inte bekommer det mig något, en annan drar ju till Idre i morgon och stannar där hela veckan. ;) Ska bli grymt kul, även om jag kommer sakna min fina Krut hur mycket som helst. Men jag vet ju att han har det bra med Carolina så.. :P

Ridturen igår med Carolina var så himla härlig, sol, varmt i luften och ingen vind alls. Hästarna var riktigt glada och pigga och njöt av att få galoppera lite extra. På kvällen grillade vi med lite vänner till familjen och kollade på första avsnittet av Robinson som faktiskt var riktigt spännande, haha. :D

Nu på morgonen har vi provat kläder och packat inför Idre och jag är nästan klar. Håller på just nu att spara ner och skriva ut lite skolarbete jag måste få med mig och göra i fjällen, sånt går ju inte att komma undan tyvärr.

Ni får ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jolanta

Mycket seriöst att ta med sig skolarbete till fjällen! DUUUUKTIG!

Min fot gör ont och jag är patetisk! :(

2009-03-23 @ 10:30:36
URL: http://jolanta.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0