Lördag

Sådär ja, helgen är här! :D

Jag har redan varit uppe i stallet och ridit och fixat allt tillsammans med Carro, hade morgonfodring så jag har varit uppe sen 7. Blev bara lite skritt i 45 min, går inte att rida på vägarna nu utan att brodda och det orkade vi inte så.. :P

Har nu duschat och ska börja städa mitt rum, det är ju alltid lika kul... Sen kommer min kära farmor förbi ikväll med snacks så ska vi titta på finalen av Melodifestivalen (gaaammal tradition... =)). Hejja Malena! Vilka hejjar ni på?

Kommentarer
Postat av: Jolanta

Malena såklart, finns det någon anna? :)

2009-03-14 @ 15:37:31
URL: http://jolanta.bloggagratis.se/
Postat av: Nina

Inte Malena iaf, nej jag vet inte ännu vem jag ska hejja på, får se sen när de kört igenom alla bidrag igen ;)



Förresten, min kompis är sådära galet glad i Circus Miramar, ska be henne kika in här eller nått :)

2009-03-14 @ 18:46:48
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0