Shopping

Igår hade vi inget internet hemma så jag fick så gott hitta på annat istället för att blogga, därför var det lite segt.. =) Internet här hemma är inte att lita på, fungerar riktigt knaggligt så de blir nog till att byta snart...

Idag då, en riktigt skön dag! Började dagen med att sätta på mig sånna där "skönaslapp" kläder, jeanstights, linne o tunika. Sen iväg till skolan (i solsken!) och gå två lektioner, varav den sista var musik som var riktigt skoj! Älskar våran musiklärare! (För er som känner till, en av bandmedlemmarna i bandet Circus Miramar :P) Därefter skuttade jag upp på mopeden och drog till stallet (vid 10,30) för att möta upp veterinären som skulle komma o ge Krut vaccination. Han har dock superförsenad och kom inte förrens 12,30 så jag hade hunnit mocka, göra mat o allt sånt (+ fångat in två förrymda unghästar.. :P) och när han var klar hann jag tillbaka till skolan i tid till att vi skulle slutat. Så jag missade 2 lektioner, men mamma ringde in och förklarade läget. Inte mitt fel av vet in kan hålla tiden ;) Plockade iallafall upp Andrea o vi åkte till Torp Köpcentrum för lite shopping. Hittade sjukt mycket "vill ha", men med en begränsad ekonomi blev det tillslut ett par Wayfarer (solglasögon), Tunika/klänning och en sjal. Bilder kommer senare :)

Nu tänkte jag stoppa i mig något att äta.. Igen... Haha.... :P

God kväll! :D

Kommentarer
Postat av: Jolanta

Oh my! Jag vill också lära mig Bellas Lullaby! Så orättvist! (Du är min idol, men det tänker jag inte säga högt ;) ) Jag har ätit upp de 20 kakorna som faktiskt tog sig in i ugnen, idag Skäms

Jag kommer bli fet!



Du får stalka min blogg hur mycket du vill! :)

2009-03-11 @ 23:25:34
URL: http://jolanta.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

CirKus Miramar om jag får be. Men annars är det najs att du gör reklam för världens bästa musik :D Ses imorn, då blir det musik igen<<33<33<333

2009-03-17 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0