Still Alive

Ingen uppdatering på en vecka, fy skäms! Men jag får skylla på att jag inte haft så mycket att skriva om och knapp tid. Så kan det gå då ;)

Denna veckan har varit en riktigt vårjacka! Sol och blå himmel nästan varje dag, riktigt härligt! Mycket uteridning har de blivit i veckan, men även lite i paddocken som är så himla fin att rida i nu.

Annars har det inte hänt så mycket, varken i skolan eller privatlivet, eller jo! Jag har haft 3 "detox" dagar, tis-tors, helt utan mat och bara vätska. Det var kämpigt vill jag lova.. :P Men men, nu är de gjort och jag hoppas att mitt immunförsvar mår lite bättre nu.

Nu tänkte jag gå ut och njuta lite av solen innan jag åker upp till stallet och rider ut med Carolina. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0