Och vinnaren är

ALEXANDER RYBAK!



Han blev för 4 år sedan totalratad och hånad i norska Idol. Nu slår han poängrekord i ESC. Wow!

Satt såklart och hejjade på honom, även Estland som var en favorit och det gick ju faktiskt ganska bra för Estländska Sandra och orkestern. Befann mig dock (enligt 3) i Danmark (Österlen, Skåne... INTE Danmark..) så rösta skulle ruinera mig totalt så jag fick hålla tummar i stället, haha.

Ja, som ni märker så lever jag fortfarande, wihoo! Lite dåligt med uppdateringar här men har inte haft något att skriva om, så är det ibland.

Har lite tidsbrist nu också men kommer tillbaka om någon timme med en sumering av sista tiden. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0